چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی استانداری تهران، گفت: به دلیل تأخیر در ساخت مدارس در مسکن‌های مهر بعضی از مدارس شهرستان‌های پردیس و پرند در آغاز سال تحصیلی دو شیفته می‌شوند.

به گزارش فارس،‌حسن کریمی در حاشیه جلسه شورای مسکن استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از معضلات مسکن مهر کمبود مدارس است.

وی ادامه داد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته مقرر شده بود به مدرسه در سال جاری تا قبل از آغاز سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

کریمی بیان داشت: قرار بود 10 تا مدرسه در پرند و 4 مدرسه در پردیس ساخته شود ولی به علت تأخیر در آغاز ساخت مدارس، در آبان و آذر سال جاری این مدارس به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی استانداری تهران، گفت: به دلیل کمبود مدارس در شهرستان‌های پردیس و پرند مجبور هستیم بعضی از مدارس در این شهرستان را دو شیفته کنیم تا زمانی که مدارس جدید به بهره‌برداری برسد.

وی درباره ارائه خدمات رفاهی در سایت‌های مسکن مهر، بیان داشت: به هیچ‌وجه مسکن‌های مهری که ساختمان‌های آنان تکمیل شده ولی فاقد خدمات رفاهی هستند، به متقاضیان واگذار نمی‌شود.

کریمی با اشاره به اینکه بیشترین معضل در مسکن‌های مهر، فاضلاب، مدارس،‌ کلانتری و درمانگاه است، گفت: نماینده وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر 25 میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های رفاهی مسکن مهر اختصاص داده است.

وی گفت: 5 هزار واحد مسکن مهر در اسلامشهر که اکثر متقاضیان ساکن شده‌اند، مشکل راه دارند که در هفته دولت این مشکل برطرف می‌شود.

کد خبر 268707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha